Strategian avulla kestävään menestykseen nettipokerissa – rekisteröidy heti ilmaiseksi!

Parhaat strategiat Oikean strategian avulla pokerista tulee helppoa. Ammattilaisemme näyttävät yksityiskohtaisesti, kuinka se tehdään.

Viisaimmat pelaajat Opi kansainvälisesti menestyviltä ammattilaisilta livevalmennuksissa ja foorumilla.

Ilmaista pokerirahaa PokerStrategy.com on sinulle ilmainen. Lisäksi ilmainen pokeriraha odottaa sinua.

Oletko jo Pokerstrategy.comin jäsen? Kirjaudu sisään täällä

Liity PokerStrategy.comille ilmaiseksi
LANG_START_WELCOME
PokerStrategy.com Suomi » Pokeri » Pokerin apuohjelmat » Apuohjelmat
Viimeinen viesti | Ensimmäinen lukematon viesti Lisää ketju suosikkeihin
Ketju on suljettu
Tämän sivun loppuun Apuohjelmat
Julkaisija
Lähetä « Edellinen ketju | Uusi ketju »
player9000
Pronssi
Pronssi

Rekisteröitymispäivä: 11.03.2008

Ketjun aloittaja $starter aloitti tämän ketjun
Apuohjelmat

Mitäs hyviä apuohjelmia on. Toi Elephant ilmeisesti ihan hyvä? En saanut sitä kyllä toimimaan, harmi..

Pelaan lähinnä sittareita, joskus käteistä.

Jos joku vois kertoo mitä eri ominaisuuksia esim. poker tracker:ssa on?
Uusi viesti 19.03.2009 22:11 Etsi viestit - player9000 Add player9000 to your Buddy List
Tikkari
Pronssi
Pronssi

Rekisteröitymispäivä: 10.06.2008

--
Uusi viesti 20.03.2009 00:45 Etsi viestit - Tikkari Add Tikkari to your Buddy List
Tikkari
Pronssi
Pronssi

Rekisteröitymispäivä: 10.06.2008

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
Elefantti on vielä kehitystyön alla, mutta oikein toimiva ohjelma on kyllä, sittareissa ei kyllä vielä pelitä. PokerTrackerin kaikki ominasuudet jos alkaisi luettelemaan, niin aikaa menisi jonkin verran. Laiskana miehenä laitan siis linkin smile

http://www.pokertracker.com/products/PT3/
Uusi viesti 20.03.2009 00:46 Etsi viestit - Tikkari Add Tikkari to your Buddy List
Rassima
Pronssi
Pronssi

Rekisteröitymispäivä: 28.04.2008

Holdem Manager

Pakko kehasta tähän väliin Hold em Manageria, mulla ainakin toiminut tosi hyvin. Mulla löytyy myös PT3, mutta HEM on kevyempi tai ainakin mun kone pyörittää paremmin. Softasta löytyy 15pv:n testiaika, sen jälkeen lisenssi 80$.

HEM:n etuna mun mielestä on HUDin tosi pienet statsi ikkunat, eli jos pelaa pikkuikkunoilla niin statsit saa mukavasti. PT3:ssa statsi ikkunat on paljon isommat, eikä niitä saa oikein hyvin jos vaikka multitablaa.

HEM tilastoista löytyy myös sellanen mukava lisä kun all in EV eli tää kertoo paljo sun "oikeesti" olis pitäny voittaa/hävitä. Eli ootko vetäny ohi vai onko susta paineltu ohi. Muutenki mun mielestä simppeli käyttää.

Viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin muokkaaja: Rassima: 08:40 20.03.2009.

Uusi viesti 20.03.2009 08:39 Etsi viestit - Rassima Add Rassima to your Buddy List
Jim9137
Pronssi
Pronssi

Rekisteröitymispäivä: 13.11.2007

Tuo HEM on perustason mikroilijoille vain $50, jos on highrolleri niin sitten pyytää $30 lisää (mikä nyt high rollerille ole kuin taskurahaa). Näin selvennyksenä.

Itse suosittelen HEMiä; toki elefantti on kiva (ja hyvin toimiva) vaihtoehto, mutta HEM:ssä on vaan enemmän ja paremmin tällä hetkellä, varsinkin jos sittareita/turnauksia pelaa.
Uusi viesti 20.03.2009 14:01 Etsi viestit - Jim9137 Add Jim9137 to your Buddy List
Speester
Pronssi
Pronssi

Rekisteröitymispäivä: 08.01.2009

Sittareissa ja turnauksissa oon tätä käyttäny: http://www.tournamentindicator.com/

Ihan kelpo ohjelma, näyttää vastustajien ja oman: Mzone, vpip, pfr%, af, wsd%, wsdw%, balance, streak.

Tota saa kokeilla ilmatteeks 48h.
Uusi viesti 20.03.2009 14:34 Etsi viestit - Speester Add Speester to your Buddy List
player9000
Pronssi
Pronssi

Rekisteröitymispäivä: 11.03.2008

Ketjun aloittaja $starter aloitti tämän ketjun

Ollaan nyt otettu serkun kanssa yhteinen sharkscope tunnus, omien statsien katteluun lähinnä. Jossain vaiheessa vois toki table selectionia käyttää, sit kun tasoja nousee.

Pitää kattoo noita muita ohjelmia kun toi Scope aika loppuu parin kuukauden päästä.
Uusi viesti 08.04.2009 22:54 Etsi viestit - player9000 Add player9000 to your Buddy List
« Edellinen ketju | Uusi ketju » | Lisää ketju suosikkeihin
Siirry:
Ketju on suljettu
PokerStrategy.com Suomi » Pokeri » Pokerin apuohjelmat » Apuohjelmat