PokerStrategy.com Home
Käyttäjänimi:  Salasana: 
Register | Oletko unohtanut salasanasi | Apua! | 
PokerStrategy.com Suomi
Et ole sisäänkirjautuneena. Jos tämä on ensimmäinen käyntisi foorumillamme, lue Usein kysytyt kysymykset. Se selittää kuinka foorumi toimii. Rekisteröidy käyttääksesi foorumimme kaikkia ominaisuuksia: Näpäytä tätä rekisteröityäksesi tai näpäytä tätä saadaksesi lisätietoja rekisteröitymisestä. Näpäytä haluamaasi foorumia lukeaksesi sen viestiketjuja. Jos olet jo rekisteröitynyt, kirjaudu sisään ruudun oikeassa yläkulmassa.

PokerStrategy.com Suomi » Pokeri » Pokerin apuohjelmat » Apuohjelmat
Viimeinen viesti | Ensimmäinen lukematon viesti Tulosta sivu | Lisää ketju suosikkeihin
Ketju on suljettu
Tämän sivun loppuun Apuohjelmat
Julkaisija
Lähetä « Edellinen ketju | Uusi ketju »
player9000
Pronssi

Apuohjelmat Vastaa tähän viestiin Vastaa lainaten Muokkaa tai poista viestejä Ilmoita viestistä moderaattorille       Tämän sivun alkuun

Mitäs hyviä apuohjelmia on. Toi Elephant ilmeisesti ihan hyvä? En saanut sitä kyllä toimimaan, harmi..

Pelaan lähinnä sittareita, joskus käteistä.

Jos joku vois kertoo mitä eri ominaisuuksia esim. poker trackersa on?
Uusi viesti 19.03.2009 23:11 player9000 on poissa Etsi viestit - player9000 Add player9000 to your Buddy List
Tikkari
Pronssi

Vastaa tähän viestiin Vastaa lainaten Muokkaa tai poista viestejä Ilmoita viestistä moderaattorille       Tämän sivun alkuun

--
Uusi viesti 20.03.2009 01:45 Tikkari on poissa Etsi viestit - Tikkari Add Tikkari to your Buddy List
Tikkari
Pronssi

Vastaa tähän viestiin Vastaa lainaten Muokkaa tai poista viestejä Ilmoita viestistä moderaattorille       Tämän sivun alkuun

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tikkari
Elefantti on vielä kehitystyön alla, mutta oikein toimiva ohjelma on kyllä, sittareissa ei kyllä vielä pelitä. PokerTrackerin kaikki ominasuudet jos alkaisi luettelemaan, niin aikaa menisi jonkin verran. Laiskana miehenä laitan siis linkin smile

http://www.pokertracker.com/products/PT3/
Uusi viesti 20.03.2009 01:46 Tikkari on poissa Etsi viestit - Tikkari Add Tikkari to your Buddy List
Rassima
Pronssi

Holdem Manager Vastaa tähän viestiin Vastaa lainaten Muokkaa tai poista viestejä Ilmoita viestistä moderaattorille       Tämän sivun alkuun

Pakko kehasta tähän väliin Hold em Manageria, mulla ainakin toiminut tosi hyvin. Mulla löytyy myös PT3, mutta HEM on kevyempi tai ainakin mun kone pyörittää paremmin. Softasta löytyy 15pv:n testiaika, sen jälkeen lisenssi 80$.

HEM:n etuna mun mielestä on HUDin tosi pienet statsi ikkunat, eli jos pelaa pikkuikkunoilla niin statsit saa mukavasti. PT3sa statsi ikkunat on paljon isommat, eikä niitä saa oikein hyvin jos vaikka multitablaa.

HEM tilastoista löytyy myös sellanen mukava lisä kun all in EV eli tää kertoo paljo sun "oikeesti" olis pitäny voittaa/hävitä. Eli ootko vetäny ohi vai onko susta paineltu ohi. Muutenki mun mielestä simppeli käyttää.

Viestiä on muokattu 1 kertaa. Viimeisin muokkaaja: Rassima: 20.03.2009 09:40.

Uusi viesti 20.03.2009 09:39 Rassima on poissa Etsi viestit - Rassima Add Rassima to your Buddy List
Jim9137
Valmentaja

Tuo HEM on perustason mikroilijoille vain $50, jos on highrolleri niin sitten pyytää $30 lisää (mikä nyt high rollerille ole kuin taskurahaa). Näin selvennyksenä.

Itse suosittelen HEMiä; toki elefantti on kiva (ja hyvin toimiva) vaihtoehto, mutta HEMsä on vaan enemmän ja paremmin tällä hetkellä, varsinkin jos sittareita/turnauksia pelaa.

Uusi viesti 20.03.2009 15:01 Jim9137 on poissa Etsi viestit - Jim9137 Add Jim9137 to your Buddy List
Speester
Pronssi

Sittareissa ja turnauksissa oon tätä käyttäny: http://www.tournamentindicator.com/

Ihan kelpo ohjelma, näyttää vastustajien ja oman: Mzone, vpip, pfr%, af, wsd%, wsdw%, balance, streak.

Tota saa kokeilla ilmatteeks 48h.

Uusi viesti 20.03.2009 15:34 Speester on poissa Etsi viestit - Speester Add Speester to your Buddy List
player9000
Pronssi

Ollaan nyt otettu serkun kanssa yhteinen sharkscope tunnus, omien statsien katteluun lähinnä. Jossain vaiheessa vois toki table selectionia käyttää, sit kun tasoja nousee.

Pitää kattoo noita muita ohjelmia kun toi Scope aika loppuu parin kuukauden päästä.
Uusi viesti 08.04.2009 23:54 player9000 on poissa Etsi viestit - player9000 Add player9000 to your Buddy List
Puurakenne | Foorumin rakenne« Edellinen ketju | Uusi ketju »
Siirry:
Ketju on suljettu
PokerStrategy.com Suomi » Pokeri » Pokerin apuohjelmat » Apuohjelmat